בלוג

כל החדשות מענף הרכב

השכרת לימוזינה חדשה - MKT 2014

השכרת לימוזינה ליום אחד

  • 29/03/2024

אחד הימים החשובים והמכריעים ביותר בחייו של האדם – הוא יום הנישואין שלו. ביום זה מקדש הגבר את האישה בטבעת, שובר את הכוס והופך באופן רשמי ומוצהר לבעל של האישה.
אין יום יותר משמח מיום זה. ביום זה מרגישים בני הזוג לנסיך ונסיכה מהאגדות,
כל היום מטפלים בהם ומפנקים אותם במכון היופי והם מוקפים בחברים ובבני משפחה קרובים ובעיצומו של האירוע הם מוכתרים למלך ולמלכה,
לכן אין זה פלא שהם ירצו להגיע ברכב יוקרתי ביום האירוע שלהם וירצו את שירותי השכרת לימוזינה ליום החתונה שלהם.

Limo-2

השכרת לימוזינה הפכה לרכב הרשמי של הרבה אנשים ביום החתונה שלהם, זה הטרנד החדש בשנים האחרונות. בעידן המודרני ניתן לראות את הלימוזינה כאמצעי הניוד הרשמי בימים שמחים ומיוחדים כמו יום החתונה שלכם,
ולכן השכרת שירותי לימוזין הפכה לשם דבר בתחום השכרת רכבי יוקרה לאירועים משמחים.

הלימוזינה תאסוף אתכם מביתכם או מכל מקום אחר אשר תחפצו ותלווה אתכם לאורך כל האירוע שלכם, מעבר לנסיעה חווייתית במיוחד ברכב פאר משודרג הלימוזינה מציעה שלל רב של שירותים מפנקים במיוחד.
השכרת לימוזינה תפנק אתכם בשבעה עד עשרה מקומות, ניתן לקבל מעדנים ושתייה קלה בלימוזינה. ברקע תתנגן מוזיקה נעימה לאוזן ותוכלו לצפות במה שאתם אוהבים על גבי המסכים בלימוזינה.

חוגגים יום הולדת? אחת הדרכים המושלמות לחגוג היא השכרת לימוזינה ליום הולדת – באמצעותה תוכלו להעניק את הרושם הטוב ביותר על האורחים שלכם, ולהכניס סטייל ושיק ייחודי, כזה שלא נראה באף מסיבת יום הולדת אחרת!

חברת רויאלטי תספק לכם לימוזינה מסוג Lincoln – MKT 2014– בה יש לדים ומערכות סאונד מהטובות שנמצאות בשוק.
הלימוזינה תגיע עם בר אלכוהולי וקישוט, וכן עם נהג צמוד, אשר ילווה אתכם במהלך כל האירוע שלכם. לפרטים נוספים אודות הלימוזינה, צרו עכשיו קשר עם האתר.

לפרטים נוספים ושריון תאריכים לרכבי יוקרה ורכבי ספורט במרכז ההזמנות הארצי חייגו לטלפון: 072-394-6386

השכרת לימוזינה חדשה - MKT 2014

השכרת לימוזינה ליום אחד

  • 29/03/2024

אחד הימים החשובים והמכריעים ביותר בחייו של האדם – הוא יום הנישואין שלו. ביום זה מקדש הגבר את האישה בטבעת, שובר את הכוס והופך באופן רשמי ומוצהר לבעל של האישה. אין יום יותר משמח מיום זה. ביום זה מרגישים בני הזוג לנסיך ונסיכה מהאגדות, כל היום מטפלים בהם ומפנקים אותם במכון היופי והם מוקפים בחברים ובבני משפחה קרובים ובעיצומו של האירוע הם מוכתרים למלך ולמלכה, לכן אין זה פלא שהם ירצו להגיע ברכב יוקרתי ביום האירוע שלהם וירצו את שירותי השכרת לימוזינה ליום החתונה שלהם.

המשך…

Back to top
פתח צ׳אט עם נציג
1
ווצאפ עם שירות לקוחות - הכנסו ונשמח לעזור
להזמנות: 072-394-6386